Akademija umetnosti Univerze v Novi Gorici
  • Dogodki
  • Produkcija
    • Produkcija 2023/2024
    • Produkcija 2022/2023
    • Produkcija 2021/2022
    • Produkcija 2020/2021
    • Produkcija 2019/2020
  • Razstave
  • Portfelji
  • Projekti
  • O akademiji
  • English
Anja_Paternoster_portret01 sf4 AnjaPaternoster_BelaCrnaInPravaLjubezen_Still_02 telop 6_1_SF szyleframe _ver2_05 sf01 lik

Anja Paternoster

Diplomantka digitalnih umetnosti in praks, ALUMNI AU

Osebne povezave

https://www.instagram.com/paternosteranja/
https://vimeo.com/anjapaternoster
https://www.instagram.com/outside_studio_ily/

Ne morem reči, da sem se zavestno odločila, da se bom podala na pot animatorke, saj me je sprva očaral igrani film. To pa se je spremenilo, ko sem pričela obiskovati Srednjo medijsko in grafično šolo v Ljubljani. Tam sem spoznala animirani film, ki mu pred tem nisem posvečala pozornosti. V okviru takratnega izobraževanja sem se udeležila delavnice v okviru katere sem izdelala svoj prvi animirani film z naslovom Maslo (2016). Pri tem filmu sem se seznanila s tehniko kolaža. Istega leta sem se preizkusila tudi v izdelavi ‘white board’ animacije, ter šolanje končala z 2D animiranim filmom Bodeče življenje (2016).
Ker je me je animacija očarala in brzdala mojo željo po ustvarjanju sem se odločila, da bom šolanje nadaljevala v tej smeri. Vpisala sem se na Akademijo umetnosti v Novi Gorici. Tam sem preko predavanj in različnih delavnic pridobila znanje na širšem področju; filmu, fotografiji, animaciji, itd. Med izobraževanjem sem imela priložnost sodelovati na Animateki in Stop Triku v okviru študentske žirije, kot tudi sodelovati na različnih štedentskih projektih (igranega filma, animacije) in festivalih. Šolanje sem zaključila s kratkim animiranim filmom Bela, črna in prava ljubezen (2021) v tehniki piksilacija. Med samim procesom sem se poglobila svoje znanje in definirala svojo strast, ki pa je raziskovanje tehnik.

Ker želim brisati meje resničnosti, ter povezovati različne tehnike v dela, ki bi s svojo metaforično vsebino pripovedovala osebne zgodbe želim svoje znanje poglobiti z magisterijem na področju 3d animacije, VR in AR vsebin. Tako trenutno segam po svojih sanjah, ter se preizkušam v različnih likovnih in digitalnih tehnikah. Ob enem pa delujem znotraj animacijskega studia kjer se posvečam razlagalnim videom.

Film:

Golob, Anja Paternoster, 2018 (režija, scenarij)
Paternoster, Anja Paternoster, 2018 (režija, kamera)
Afflatus, Elisabetta Gessi, 2019 (scenografija, kostumografija, montaža, avtorica
pesmi)
Kino Otok, Anja Paternoster and Kaja Horvat, 2019 (režija, montaža)
Konec , Rok Urbancek, 2020 (scenografija)
Fine is Enough, Anja Paternoster, 2021 (avtorica)

Animirani film:

Maslo, Anja Paternoster, 2016 (avtorica)
Bodeče življenje, Anja Paternoster, 2016 (avtorica)
Portret izgubljenim, Jan Krevatin, 2017 (lead animator)
Yes, We Hair It!, Anja Paternoster, 2019 (animator, screenwriter, director)
Soma, Sandra Jovanovska, 2019 (compositing)
Mačka in miška, Larisa Nagode and Jošt Šeško, 2019 (storyboard, animator)
Puta in petelinček, L. Nagode, J. Šeško, Ž. Soklic, A. Resman, 2019 (animator)
The Bear, Anja Paternoster, 2020 (director, lead animator)
F*** Lovers, Anja Paternoster, 2020 (director, lead animator)
GUTS, Katarina Rajh, 2020 (lead animator)
Družina prstov, Anja Paternoster, 2020(animator, screenwriter, director)
Thou Art Thyself, Rajat Sharma, 2020(animator)
Bela, črna in prava ljubezen, Anja Paternoster 2021 (director, animator)
Prajuha se kuha, Ana Prebil 2022 (kompoziting, barvna korekcija)
‘Nočna mora’ (delovni naslov), Anja Paternoster (director, animator) (preproduction/production)

Razstave:

Moj osebni svet
digitalni kolaž
AppointMENT 5.0 skupinska razstava glasbenih plakatov
// DobraVaga 01. 06 – 30. 06. 2021 //
Portret A. Paternoster (v iskanju sebe) (AR delo)

stop motion animation & video
Razstava na spletu, del 17. Animateke // 30. 11 – 06. 12. 2020 //
Razstava – 11. Stop Trik // artKIT 30. 09 – 03. 10.2 021 //
Prostetic Reality Book V2 – zbirka AR del // 2021 //
Ko krila zaplahutajo (AR delo)

miks medij, stop motion/animacija/video
Razstava – 18. Animateka // 29. 11 – 05. 12.2 020 //
Razstava v Dobri Vagi – Sveže ribe // 03. 03. 2022 // Škatla

miks medij, 3D & fotografija
Razstava v Dobri Vagi – Sveže ribe
// 03. 03. 2022 //
Bela, črna in prava ljubezen
Proces izdelave
ANIMAFEST ZAGREB 2022 EXHIBITION BEHIND THE SCENES IV/ II
Muzej sodobne umetnosti v Zagrebu (Hrvaška)
// 12. 05. – 28. 08. 2022

Projekcije in nagrade

2021 – Bela, črna in prava ljubezen (animirani film)
– Cannes World Film Festival (BEST EXPERIMENTAL FILM AWARD) (Francija), 13. Short Stop
– International Film Festival (BEST EXPERIMENTAL FILM AWARD) (Romunija), 5. Feel The Reel
– International Film Festival (BEST EXPERIMENTAL NOMINEE ) (VB), 45. CINANIMA
– International Animated Film Festival of Espinho (SPECIAL MENTION) (Portugalska),
– RAZSTAVA DEL (Piccolo IAFF),
– 24. FSF (Selekcija v Tekmovalni program)
– 17. Animateka (Selekcija v Tekmovalni program)
– RAZSTAVA DEL (13. Anibar, Kosovo)
– 21. Monstra (Portugalska)
– 50. Animafest (Hrvaška)
– 26. Anifilm – CEE Talents (Češka)
– 14. Fest Anča – CEE Talents (Slovaška)
– MARS (Mljet, Hr.)
– 18. Kino Otok – Video na plaži
– Letni kino Ajdovščina
– 10. Prime the Animation! Festival (Španija)
– Cherry Pop FF (Hrvaška)
– 11. SEE FF Paris-Berlin-Washington (Francija)
– 14. Festival TOFUZI (Gruzija)
– 10. World of film International Festival Glasgow (VB)
– 19. Seville European Film Festival
– 12. The KuanDu International Animation Festival (Tajvan)
– 10. Choreoscope Barcelona Dance Film Festival
– 4. The Paus Premieres Festival (VB)
– 21. ança em foco – Festival Internacional de Vídeo & Dança (Brazilija)
– 4. ICONA (Grčija)


Dodatno
Stop Trik – študentska žirija // 2020 //
Animateka – študentska žirija // 2017 //
Bela, črna in prava ljubezen (kratki animirani film) del ‘CEEA Talents 2022’
SNG – Skrivnostni primer ali Kdo je umoril psa (oblikovalka video)

Next ProjectSagar GahatrajPrevious ProjectBoris T. Matić
Manage Cookie Consent
Uporabljamo piškotke pri optimizaciji te strani in naših storitev z njo.
Functional Vedno omogočeni
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Upravljanje možnosti Upravljanje storitev Upravljanje prodajalcev Preberite več o teh namenih
Preglej nastavitve
{title} {title} {title}